آی تی وب

طراحی سایت حرفه ای سایت

آی تی وب

طراحی سایت حرفه ای سایت

گروه پرتو بیتا به عنوان یکی از بنگاه های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در بازار ایران حضور دارد . بهره گیری از نخبگان حوزه نرم افزار و در نتیجه تفاوت در رویکرد تولید موجب تمایز این گروه از رقبا گردیده است. ارائه خدمات پشتیبانی ویژه وجه تمایز دیگر این گروه می باشد.
طراحی سایت- آِتی وب- سایت سازی

  • ۰
  • ۰

کلیه برنامه های حسابداری از جمله نسخه ویندوز و نرم افزار حسابداری برای اندروید بر اساس دانش حسابداری روز نوشته می شوند که همگی از یک قاعده خاص پیروی می کنند و بیشتر آنها شامل نرم افزار حسابداری مالی ، نرم افزار دریافت و پرداخت ، نرم افزار حقوق و دستمزد و… می باشند که بصورتت یکپارچه در یک نرم افزار برنامه ریزی شده اند. بهترین نرم افزار حسابداری برای انجام این کار نرم افزار حسابداری آی تی بیتا است.

یکپارچگی هیچگاه به معنای دشواری در استفاده و گذراندن دوره های کارآموزی طولانی مدت نیست. اهمیت ویژه کنترل سیستماتیک وجوه نقد و ارزیابی موجودی نقدی و تعهدات مالی سازمان ها تثبیت شده است. اما با توجه به فرآیندهای زیاد عملیات دریافت و پرداخت و فرآیندهای تکمیلی آنها و پیچیدگی نرم افزارهای خزانه داری موجود، تمایل کاربران را برای استقرار نرم افزار خزانه داری کم می نماید. این نرم افزار در آی تی بیتا  دست یافتنی شده است.

اهمیت ویژه کنترل سیستماتیک وجوه نقد و ارزیابی موجودی نقدی و تعهدات مالی سازمان ها تثبیت شده است. اما با توجه به فرآیندهای زیاد عملیات دریافت و پرداخت و فرآیندهای تکمیلی آنها و پیچیدگی نرم افزارهای خزانه داری موجود، تمایل کاربران را برای استقرار نرم افزار خزانه داری کم می نماید. استراتژیی اصلی در طراحی سیستم خزانه داری بیتا سهولت استفاده از کلیه فرآیندهای سیستم در عین وجود یک دیدد جامع در کل نرم افزار می باشد. همچنین به ثبت اتوماتیک کلیه تراکنش های مالی در سیستم حسابداری  توجه ویژه ای شده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی