آی تی وب

طراحی سایت حرفه ای سایت

آی تی وب

طراحی سایت حرفه ای سایت

گروه پرتو بیتا به عنوان یکی از بنگاه های فعال در حوزه فناوری اطلاعات در بازار ایران حضور دارد . بهره گیری از نخبگان حوزه نرم افزار و در نتیجه تفاوت در رویکرد تولید موجب تمایز این گروه از رقبا گردیده است. ارائه خدمات پشتیبانی ویژه وجه تمایز دیگر این گروه می باشد.
طراحی سایت- آِتی وب- سایت سازی

  • ۰
  • ۰

چنانچه بخواهیم حسابداری را تعریف کنیم می توان گفت که حسابداری یک سری استراژدی قراردادی است که توسط کارشناسان و استادان حرفه ای تدوین گردیده و به تدریج مورد قبول قرار گرفته و قابل تغییر و تصحیحح می باشد . اگر بخواهیم در چند سطر تاریخچه حسابداری را بیان کنیم می توان اینگونه بیان کرد که:

بعد از پایان جنگ های صلیبی تجارت بین اروپا و خاورمیانه افزایش یافت . این اتفاق باعث شد تا رشد تجارت و معاملات به گونه ای باشد که آنها نتوانند هر یک به صورت جداگانه به مدیریت رویدادهای مالی بپردازند. طبیعی است که زمانی که یک تجارت توسط بیشتر از یک فرد اجرا می شود یک سیستم مستند سازی معاملات نیاز است به منظور حصول اطمینان از ثبت و انعکاس رویدادهای مالی .و این دقیقا چیزی بود که در اروپا اتفاق افتاد.

استفاده از یک نرم افزار حسابداری می توانند زمان زیادی از وقت ما در مقایسه با سیستم های دستی حسابداری و حتی در مقایسه با حسابداری که از اکسل و صفحات گسترده استفاده می نمایند را ذخیرهه نماید. این امر بدین دلیل است که نرم افزارهای حسابداری ورودی های زائد و فاقد مطلوبیت لازم را کاهشش داده و یا اینکه محدود می نمایند. مثلا وارد کردن مشخصات مشتری مانند آدرس در هنگام صدور فاکتور یا حتیی صورتحساب، که در سیستمهای دستی مقداری از زمان صرف وارد کردن این مشخصات تکراری هنگام صدور فاکتور می شود و حال اینکه در برنامه های حسابداری این اطلاعات نیاز به وارد نمودن در هر مورد ندارد.

نرم افزار حسابداری - نرم افزار مالی - نرم افزار حسابداری بیتا - نرم افزار حسابداری مالی - سیستم حسابداری - سیستم یکپارچه - حسابداری - بهترین نرم افزار حسابداری - امکانات نرم افزار حسابداری  - امکانات حسابداری  - نرم افزار فروش

 

  • ۹۵/۱۰/۱۸
  • پرستو کماسی

نرم افزار حسابداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی